loading

 

  • #OpelOpen: o campanie nouă, cu primul spot european descentralizat, realizat cu filmări din 14 piețe
  • Împreună acum: dealeri și angajați din toată Europa contribuie cu 300 de videoclipuri
  • Realizat la „biroul de acasă”: videoclip creat în doar 72 de ore
  • Atelierele de service rămân deschise: clienții pot face programări
  • Serviciile și furnizarea pieselor de schimb sunt asigurate în continuare

 

#OpelOpen - Dealerii și angajații Opel sunt în continuare disponibili pentru toți cei care au nevoie de mobilitateRüsselsheim. București. #OpelOpen este motoul noii campanii Opel. Acesta reafirmă faptul că producătorul auto din Rüsselsheim și dealerii săi sunt acolo pentru clienții lor. „We are open” este mesajul principal al noii campanii - Opel își menține și adaptează serviciile în timpul crizei corona. Designul și compoziția neconvențională a filmului sunt adaptate situației actuale: folosind videoclipuri selfie de la dealeri Opel și angajați din 14 piețe, compania face o declarație puternică pentru susținerea reciprocă și pentru a depăși criza actuală.

 „Lucrăm pentru că oamenii contează pe noi”, începe noul spot care poate fi văzut pe platformele de socializare Opel. Spotul reafirmă angajamentul echipei Opel, în ciuda pandemiei și distanțării sociale. Dealerii Opel din toată Europa demonstrează că sunt disponibili pentru clienții lor și mențin societatea mobilă. Paisprezece piețe europene au oferit declarații în 12 limbi diferite pentru a formula promisiunea Opel: „We are open”.

Campania reamintește sloganul mărcii Opel “The Future is Everyone’s” (Viitorul este al tuturor)

Dealerii Opel pot fi contactați prin telefon și e-mail pentru vânzări de mașini noi sau second-hand sau dacă au nevoie de mobilitate. Atelierele de service sunt deschise și ele. Clienții pot programa telefonic, prin e-mail sau platforma myOpel revizii, reparații sau evaluări ale daunelor. În unele piețe, dealerii pot fi vizitați. Distribuitorii respectă un protocol strict pentru a permite clienților să își preia în siguranță vehiculele. Furnizarea de piese de schimb originale Opel este asigurată în continuare.

„Echipa Opel și rețeaua noastră de dealeri sprijină mobilitatea în conformitate cu toate cerințele de igienă. Suntem deschiși oricui are nevoie de mobilitate ”, a declarat Xavier Duchemin, Managing Director Sales, Aftersales & Marketing. „Sunt extrem de mândru de implicarea și angajamentul rețelei noastre Opel în aceste vremuri dificile.”

Spotul a fost creat de VELOCITY McCANN, agenția dedicată Opel, parte a McCANN Worldgroup din Germania. Este format din mai multe videoclipuri selfie, toate fiind create de dealeri și angajați Opel. Poate fi găsit pe canalele de socializare Opel:

Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, YouTube. Într-o a doua etapă, vor fi produse și videoclipuri specifice fiecărei țări, care vor fi distribuite pe canalele locale.

Sus pagina
============================================================================================== ==============================================================================================