loading

 

  • Patru moduri de conducere: „Electric”, „Hibrid”, „Tracțiune integrală” și „Sport”
  • Putere totală a sistemului de până la 300 cp
  • funcția „e-Save” stochează energia pentru o utilizare viitoare

Rüsselsheim.  Grandland X Hybrid4 este diponibil cu un acumulator de 13,2 kWh. Atunci când hibridului plug-in este încărcat și modul „Tracțiune integrală” activat, autovehiculul este propulsat numai de cele două motoare electrice ale sale. Iar acest lucru nu implică doar silențiozitate, ci și un grad înalt de eficiență, deoarece Grandland X nu are nevoie de un arbore cardanic greu. De asemenea, cuplul ridicat al motoarelor electrice este disponibil de la prima apăsare a pedalei de accelerație și oferă o tracțiune optimă pe suprafețele alunecoase.

Hibrid plug-in

Opel Grandland X cu tracțiune integrală electricăPrimul hibrid plug-in cu tracțiune integrală de la Opel combină cel mai bun sistem de propulsie electrică și cel mai bun motor cu ardere internă - pentru o performanță impresionantă și o autonomie electrică utilă. Conducerea dinamică în mod constant este asigurată de cele patru moduri de conducere: „Electric”, „Hibrid”, „Tracțiune integrală” și „Sport”.

Modelul Opel Grandland X Hybrid4 este propulsat de un motor pe benzină de 1,6 litri supraalimentat și două motoare electrice, care oferă o putere totală a sistemului de până 221 kW (300 cp). Conform ciclului WLTP[1], consumul de carburant (ponderat, mixt) este de 1,4-1,3 l/100 km cu emisii de CO2 de 32-29 g/km (NEDC[2]: 1,6-1,5 l/100 km, cu 36-34 g de CO2/km). Motorul cu ardere internă, cu patru cilindri, ce dezvoltă o putere de 147 kW (200 cp) a fost creat special pentru a îndeplini cerințele impuse de un autovehicul hibrid. Viteza maximă a modelului Grandland X Hybrid4 este de 235 km/h.

Unitatea electrică este alcătuită din două motoare electrice montate pe punțile față și spate. Puterea sistemului de propulsie electrică față este de 81 kW (110 cp) și cea a sistemului de propulsie electrică spate de 83 kW (113 cp). Motorul electric față își transferă puterea către roțile față prin intermediul transmisiei automate electrificate cu opt trepte de viteză. Cel de-al doilea motor electric și diferențialul sunt integrate în puntea spate, ceea ce transformă modelul Grandland X Hybrid4 într-un autovehicul cu tracțiune integrală permanentă, cu forță de tracțiune optimă. Autovehiculul poate fi condus exclusiv electric până la 59 de km, conform ciclului de conducere WLTP1 (67-69 km NEDC2).

Patru moduri de conducere

Cu modelul Grandland X Hybrid4, șoferii pot alege dintre patru moduri diferite de conducere, în funcție de preferințele și cerințele acestora:

  • Modul „Hibrid” se concentrează asupra optimizării consumului de carburant al autovehiculului. Motorul cu ardere internă și motoarele electrice funcționează împreună sau alternativ, în funcție de condițiile și stilul de conducere.
  • În modul „Electric”, Grandland X Hybrid4 este propulsat doar cu energie electrică. În majoritatea cazurilor, puterea de propulsie este furnizată de motorul electric spate, iar motorul față intervine dacă șoferul solicită mai multă putere prin apăsarea pedalei de accelerație. La apăsarea puternică a pedalei de accelerație, motorul cu ardere internă este cuplat temporar pentru a oferi putere maximă. Viteza maximă în modul pur electric este de 135 km/h.
  • În modul „Tracțiune integrală”, modelul Grandland X Hybrid4 este propulsat de punțile față și spate.
  • Modul „Sport” combină puterea motorului cu combustie internă și a motorului electric pentru un stil de conducere foarte dinamic. Puterea sistemului este echivalentă cu puterea maximă a motorului cu ardere internă plus cea a motorului electric în anumite momente. Modelul Grandland X Hybrid4 este echipat cu un motor cu ardere internă de 147 kW (200 cp) și două motoare electrice (față/spate: 81/83 kW) și o singură baterie de 90 kW, puterea sistemului fiind de 221 kW (300 cp).

Economisiți energie pentru o utilizare viitoare cu ajutorul funcției „e-Save” și sistemului de frânare regenerativă

Funcția „e-Save” permite protejarea energiei electrice stocate în bateria de înaltă tensiune pentru o utilizare viitoare, de exemplu, pentru conducerea în zone cu accesul permis doar pentru autovehiculele electrice. Toată energia electrică sau o parte din aceasta, stocată în baterie, poate fi economisită. Funcția este activată prin intermediul ecranului tactil color al sistemului de infotainment.

În plus, sistemul de frânare regenerativă recuperează energia cinetică din timpul decelerării, care în caz contrar s-ar pierde sub formă de căldură. Clientul poate alege din două moduri de recuperare, care transformă motoarele electrice în generatoare, astfel încât energia electrică poate fi returnată către baterie și stocată.

 

[1] Cifrele menționate ale consumului de carburant și emisiilor de CO2 respectă omologarea WLTP (Regulamentul UE 2017/948). Începând cu 1 septembrie 2018, autovehiculele noi sunt omologate în conformitate cu procedura de testare a autovehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (WLTP), care este o procedură nouă, mai realistă, pentru măsurarea consumului de carburant și a emisiilor de CO2. WLTP înlocuiește complet Noul Ciclu de Conducere European (NEDC), procedura de testare utilizată anterior. Având în vedere condițiile de testare mai realiste, consumul de carburant și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai mari comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Cifrele consumului de carburant și emisiilor de CO2 pot varia în funcție de echipamentele specifice, opțiuni și formatul pneurilor. 

[2] Cifrele menționate ale consumului de carburant și emisiilor de CO2 sunt determinate în conformitate cu noua procedura de testare a autovehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (WLTP) (Regulamentul UE 2017/948), valorile măsurate fiind convertite în valori NEDC pentru comparația cu alte autovehicule. Pentru informații actualizate, vă rugăm să contactați dealerul. Valorile nu iau în considerare condițiile de utilizare și conducere, echipamentele sau opțiunile și pot varia în funcție de formatul pneurilor. 

Sus pagina
============================================================================================== ==============================================================================================